Dag 9 Peschiera del Garda - Caneva waterpark

16 juli 2018 - Peschiera del Garda, Italië

tjee wat een onweer en regen was dat vannacht. Gelukkig was het goed opgeklaard toen wij ons bed uit kwamen, want vandaag staat Caneva waterpark op het programma. Een hele dag zwemmen en leuke glijbanen dus dan mag het zeker niet regenen!!!! Om 8.30u zaten we in het hotel aan het ontbijt. Marc stuitert alle kanten op want die wil vertrekken. we hebben al wel 10x gezegd dat het park pas om 10u open gaat dus dat sneller ontbijten geen zin heeft, maar op de 1 of andere manier gaat het er niet in bij hem. Na het ontbijt lopen we nog even over een marktje wat voor ons hotel staat, en vinden we een echte marc pet....oranje natuurlijk! super stoer, moet direct op. We wandelen richting station want vanuit daar gaat er een shuttle bus naar Caneva waterpark. Om 9.45 zijn we bij het park, kaartjes kopen en dan toch echt nog even wachten. Als het park open is besluiten we te gaan liggen bij het zwembad zodat we vanuit daar iedere kant op kunnen. marc gooit letterlijk zijn kleren op het ligbed, schopt zijn schoenen uit en we horen nog net een doeiiiiiii en hij ligt al in het water. Oké dat ging wel heel snel, even afspraken maken mannetje! Zwemmen hier alleen oke (kunnen we je zien) maar de glijbanen met papa en/of mama. Nou, mama wordt al meteen gevraagd voor glijbaan nummero uno! Nou, dat gaat er meteen heftig aan toen. Vervolgens zwemmen we wat, liggen lekker in het zonnetje, drinken een slush puppy, gaan weer van een glijbaan.....super leuk! Maar dan betrekt de lucht. het wordt gewoon wat donker (en kouder). Weg zon....hé waar blijf je nou?? Toch even snel kijken op weeralarm. Damn, vanaf 18u gaat het flink regenen. Om 16.30 gaat de 1e shuttle bus terug, anders 18.15 pas. We besluiten nog een laatste rondje met leukste glijbanen te doen en zorgen er dan voor dat we om 16.30u bij de bus staan. Ondertussen is het al wel licht aan het druppen...WHY?????? Op de terugweg is het ongekend druk richting Peschiera. Rond 17.30u zijn we weer bij het hotel. Even alle natte spullen uit de tas en we gaan vandaag op tijd eten (je weet maar nooit wat voor noodweer we dadelijk nog krijgen). We komen bij een klein winkeltje wat ook dienst doet als restaurantje. Super leuke inrichting en het personeel is ook zeer vriendelijk. weer een plank met lekker vlees/kaas en marc pasta bolognese. Deze bestelt hij 2x want hij heeft echt reuze honger van het zwemmen hahaha. De jongen van het restaurant moet lachen! Er zijn mensen die 1 portie niet op kunnen laat staan dat een 7 jarige 2 porties wil. Nou, Marc stopt dat dus in zijn holle kies en vraagt zonder blikken of blozen nog een chocoladecake als toetje. Daarna is het echt genoeg geweest!!! Maar wat een leuke tent! Marco e Daniela Time....weer eentje om te onthouden mensen!!! Nu nog lekker even netflixen. Marc ligt al helemaal uitgeteld in zijn bedje. xxx

1. Annelies:
    16 juli 2018
    Ziet er allemaal weer lekker en gezellig uit.
    Je kan zien dat Marc geniet van het water.
    Het is hier gereserveerd en drooogdan.
  2. Annelies:
    Heet en droog
  3. Maria Stefan en Marc Fransen:
    16 juli 2018
    Jaaaaaaaa hij vond het fantastisch! Wij ook hoor, maar na een paar glijbanen wilden wij wel weer graag even op het ligbedje liggen, even wat drinken en gewoon even relaxen maar bij Marc zit er dan echt geen rem op. die wil door door door...zwemmen, glijden, zwemmen, glijden. Ja hallo, ik ben ook geen 18 meer hoor haha. Was wel een heel leuke dag. Anders natuurlijk dan dingen bekijken. Maar ik weet niet waar ik nu meer moe van word (ik denk eigenlijk van zo'n dag zwemmen en luieren). Ik las inderdaad dat het in Nederland erg warm is en nog warmer gaat worden. Pooh pooh. Doe maar rustig aan! x ook aan ons meisje!!!!
  4. Suus:
    Wat een pech... Die regen.. Wel super leuk om jullie zo te zien genieten. Xx