Dag 29 Madrid

5 augustus 2018 - Madrid, Spanje

Vandaag doen we lekker niks, althans niks....we gaan niks bekijken. We hebben lekker in bed gelegen tot 8.30u en zijn toen gaan ontbijten (weer aan de overkant). Om 10u zijn we direct naar de 10e etage gegaan....naar het zwembad. Om 10u gaat het open dus even een plekje niet pal in de zon. Stefan is er rond 11u wel klaar mee en gaat lekker Netflix kijken op de kamer. Marc en ik blijven nog tot 12u dan gaan ook wij omkleden. We gaan nog even het centrum in om de laatste souvenirs te kopen en om 13.30u komen we uit bij een mexicaans restaurantje waar we burritos eten (ja deze keer niet Spaans). We winkelen nog wat en om 16u zijn we weer bij het hotel. Marc en ik schieten meteen de zwemspullen weer aan en vertrekken richting zwembad. Er is nog een bedje vrij in de zon aan het zwembad, daar ga ik lekker liggen. Stefan even appen dat er in de schaduw niks meer vrij is, hij komt dan wel later zodat hij ook even kan zwemmen (lees: af kan koelen), en dan weer kan nokken. Het is niet zo'n zwemmer!!! Marc vermaakt zich heerlijk in het zwembad. Ik lig aan de kant lekker een boekje te lezen en plons er af en toe ook lekker in. Links en rechts van mij zie ik de ene naar de andere lekkere cocktail verschijnen. Nou, ik denk dat ik dat deze laatste dag hier ook maar eens doen! Ik bestel een , veel te dure eigenlijk, Sangria Emperador (ook nog een fles water en Nestea voor Marc)....en de Sangria is heerlijk! Heerlijk relaxen zo de laatste dag (toch nog wat kleur op de beentjes....niet meer wit maar crème nu haha). Om 19.45u melden Marc en ik ons weer op de kamer en als we gedoucht en wel zijn kunnen we een restaurantje uit gaan zoeken. Marc mag ditmaal kiezen (geen pizza geen pasta) en hij kiest voor tapas. Olé! We komen uit bij een piepklein restaurant El Sur waar we echt de lekkerste tapas hebben gegeten. jammie jammie. Deze keer ging Stefan voor de sangria en ik voor de fresh tequilla....Toch wel lekker tequilla als je het niet shot en het er bij 1 blijft. Eigenlijk later dan we eigenlijk wilden lopen we weer terug naar het hotel, waar we rond 22.30u pas zijn. Laatste dag in Madrid, we hebben ervan genoten! Morgen beginnen we alweer aan de terugreis....wat is het snel gegaan!!!