Jaaaaaa we zijn onderweg

7 juli 2018 - Apeldoorn, Nederland

Na een hele tijd voorbereiding is het dan eindelijk zover...we starten met onze Europa rondreis! Mega veel zin in! Zoveel zin zelfs dat Marc vanaf vanochtend al klaagt over buikpijn en hoofdpijn. het is hem allemaal wat te spannend. Om 10.45u zijn we op het station (dank pap en mam voor het brengen). Wat een ellende die werkzaamheden aan het spoor en het inzetten van bussen. Altijd te weinig bussen! Met de nodige vertraging komen we in Den Bosch om vervolgens met de trein naar Amersfoort te rijden. Inchecken in hotel (die gelukkig niet er van station is, maar met die zware rugzakken lijkt het wel vele kilometers), rugzakken droppen op de kamer en dan even lekker de stad in. heerlijk drankje op terras en wat eten voor het ontbijt van morgenvroeg. Dan is Marc toch echt wat moe en vraagt of we niet heel even kunnen rusten op de hotelkamer. Dit doen we maar! Wij kijken lekker de 1e helft van Zweden - Engeland en Marc rust wat (slapen is het niet al is hij doodop). Dan is het tijd om wat te gaan eten. Heerlijk een "Zusje" om de hoek, dus daar gaan we lekker naartoe. Heerlijk gegeten, buikje rond zijn we om 20.30u weer terug in het hotel. Wij bestellen bij de bar nog een biertje en nemen die lekker mee naar de kamer. Marc gaat tukken en wij kijken nog even naar Rusland - Kroatië (onder t genot van een heerlijk biertje).....niet veel later dan 21.30u vallen ook bij ons de luikjes wel dicht om halverwege de nacht te merken dat de tv nog aanstaat hahaha.

1. Hanneke Passon:
    8 juli 2018
    Super leuk om jullie vakantie zo te kunnen volgen.
    Kijk uit naar het volgende verhaal.
  2. Maria Stefan en Marc Fransen:
    8 juli 2018